فروش ویژه دوره ها به مدت محدود

آکادمی رویندی

تفاوت کاشت مژه و اکستنشن مژه

خواندن این مطلب

4 دقیقه

زمان میبرد!

تفاوت کاشت مژه و اکستنشن مژه

یکی از معیار‌های زیبایی در بانوان داشتن مژه‌هایی بلند و پر پشت است، به همین دلیل افراد زیادی به انواع روش های کاشت مژه مثل کاشت دائم، موقت و اکستنشن مژه روی آورده اند تا بتوانند چهره زیبایی داشته باشند.

اما باید بدانید که این روش ها تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. در ادامه با تفاوت های این روش ها با یکدیگر آشنا میشویم.

اکستنشن مژه چیست؟

اکستنشن مژه یک روش موقت برای آرایش مژه‌ها می‌باشد، به عبارت دیگر اکستنشن مژه جایگزینی ریمل است.اکستنشن مژه تارهای ساخته شده از ترکیبات مصنوعی از جنس موهستند که با استفاده از چسب مخصوص اکستنشن به صورت تار به تار به مژه های اصلی متصل میشوند و باعث بلند تر  و پرپشت تر دیده شدن مژه‌ها میشوند.

کاشت مژه چیست؟

کاشت مژه با استفاده از موهایی که نزدیک ترین جنس به مژه‌های طبیعی را دارند انجام میشود. این کار حتماً باید توسط پزشک متخصص انجام شود. در این روش پزشک مژه ها را با ایجاد برش‌هایی بسیار ریز در نواحی مشخصی از پلک‌های بالا و پایین مژه‎‌ها را میکارند. کار کاشت مژه نیاز به بیهوشی موضعی و گاه کامل دارد.

 

تفاوت کاشت مژه و اکستنشن مژه

همانطور که در ابتدا گفته شد کاشت مژه تفاوت های بسیار زیادی با اکستنشن مژه دارد:

  • کاشت مژه طبیعی‌تر از اکستنشن مژه است

مهم ترین تفاوت کاشت مژه و اکستنشن مژه در ظاهر آنها است. کاشت مژه ظاهری طبیعی تر نسبت به اکستنشن مژه دارد زیرا در کاشت مژه از موی طبیعی انسان یا حیوان استفاده میشود

 

  • تفاوت در روند کار

دیگر تفاوت این دو با هم در روند انجام کار است. همانطور که میدانید روند کار کاشت و اکستنشن مژه باهم کاملاً متفاوت است. فرایند کاشت مژه بسیار پیچیده تر از اکستنشن مژه است و نسبت به اکستنشن دردسر بیشتری دارد. کاشت مژه به صورت جراحی و پیوند ها در نزدیک چشم انجام می‌شود بنابراین بسیار کار حساسی است و حتماً باید توسط پزشک انجام گیرد.

ولی اکستنشن مژه در سالن های زیبایی انجام میگیرد و روند آسان تری نسبت به کاشت مژه دارد و نیازی به جراحی نیست.

 

  • تفاوت در نحوه انجام کاشت و اکستنشن

تفاوت این دو فقط در نمای ظاهری نیست بلکه نحوه انجام این دو نیز با هم متفاوت است. اکستنشن مژه از طریق اتصال تارهای مژه مصنوعی به تارهای طبیعی مژه با استفاده از چسب صورت میگیرد درصورتی که کاشت مژه به سه روش انجام میشود :

  • کاشت به کمک عکل جراحی
  • کاشت با روش میکروسرجری
  • کاشت به وسیله پیمند مژه طبیعی

  • تفاوت در نحوه مراقبت

تفاوت دیگر کاشت و اکستنشن در زمان و نحوه مراقبت از مژه‌ها است. در اکستنشن مژه باید هر 6 هفته یک بار به سالن های زیبایی مراجعه و اکستنشن خود را ترمیم کنید. دلیل این کار چرخه رشد مژه است. لازم است که بدانید ترمیم اکستنشن مژه از کاشت اولیه آن سخت‌تر است .

در کاشت مژه بغیر از مراقبت های لازم  بعد از کاشت نیازی به مراجعه مکرر به دکتر نیست و تنها جند روز استراحت در منزل کافی است و باید تا چند روز بعد از کاشت از شستشو صورت خود خوداری کنید.

 

  • تفاوت در نتیجه کار

یکی دیگر از تفاوت های اکستنشن مژه و کاشت مژه در نتیجه آن است. در اکستنشن مژه شما در مدت کوتاهی  نتیجه را مشاهده کنید و از زیبایی ظاهر خود لذت ببرید در صورتی که در کاشت مژه تا مدتها بعد از انجام عمل کاشت هیچ خبری از آن زیبایی که به دنبالش بودید نیست وشما مدتی با ریزش مژه درگیر خواهید بود.

 

  • تفاوت در رشد مژه

اصلی ترین تفاوت کاشت و اکستنشن در این است که در کاشت مژه های کاشته شده رشد میکنند ولی در اکستنشن اینطور نیست

 

  • تفاوت در ماندگاری

تفاوت دیگر کاشت و اکستنشن در ماندگاری این دو است و بی شک روشی که از ماندکاری بالاتری برخوردار باشد از طرفداران بیشتری برخوردار است.ماندگاری اکستنشن کمتر از کاشت است و شما باید هر 6 هفته یک بار برای ترمیم آن به سالن های آرایشی مراجعه نمایید ولی کاشت مژه دائمی است بنابراین از قیمت بالاتری برخوردار است.

 

در اینجا ما با تفاوت های کاشت مژه و اکستنشن مژه آشنا شدیم. امیدوارم این مطالب کمک شایانی به شما عزیزان کرده باشد. ممنون که تا اینجا همراه ما بودید.

 

 

 

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط



دسته بندی مطالب

محصولات جدید

دوره رایگان اکستنشن مژه
رایــگان
پکیج آموزشی لیفت مژه و لیفت ابرو
تومان
3,900,000
آموزش لیفت مژه
تومان
1,950,000
آموزش اکستنشن مژه
تومان
6,900,000

جستجو کنید ...

تبلیغات